sreda, 26. oktober 2016

RŽENI PIŠKOTKI S SNEŽENIMI KAPLJICAMI

"Nekako nisem verjela, da z rženo moko lahko narediš take preslastne hrustljave piškotke. Dejansko, ko sem izvedela, da to moko lahko preizkusim tudi v sladicah, sem imela takoj v mislih točno tele piškotke. Vesela, da mi je uspelo."




Sama sem poskusila narediti kar s črno čokolado, saj nisem imela bele. Še ena skrivnost teh piškotk je in sicer, da sem jih predno sem jih dala na pekač, povaljala v kapucinu. 


sestavine:
- 100g ržene moke
- 100g navadne moke
- 40g masla
- 40g svinjske masti
- 2 jajci
- 60g sladkorja
- 100g bele čokolade
- 1 vanilin sladkor
- noževa konica pecilnega praška

Priprava:
Jajce, sladkor in vanilin sladkor penasto vmešamo. Dodamo naribano maslo in svinjsko mast. Še enkrat dobro premešamo z mikserjem. Obe moki damo v eno posodo in zmešamo skupaj s pecilnim praškom. to zmešano moko nato počasi dodajamo masi in miksamo. Čokolado nadrobimo na male koščke in dodamo masi, ter še enkrat na rahlo zmiksamo. Z roko zajemamo maso, ter delamo majhne kroglice, ki jih polagamo na peki papir. Pečemo pri segreti pečici pri 200C približno 10-15 minut.




Ni komentarjev:

Objavite komentar